Keywords

photography ~ young ~ different ~ love ~ new ~ inspiration ~ girly ~ vintage ~ real ~ glamour ~ & totally me !

maandag 27 juni 2011

We Are All Walking On Sunshine

Wat is het warm hè ! Echt heerlijk. Ik heb vandaag uit school meteen mijn bikini aangetrokken en (voor het eerst dit jaar) uitgebreid liggen bakken. Nu ben ik even aan het afkoelen binnen, vandaar dat ik tijd heb op dit berichtje te posten.

De toetsweek komt er weer aan, woensdag al ! Daarom ga ik deze week iets minder posten, maar daarna heb ik weer alle tijd om foto's te maken, want dan is het namelijk VAKANTIE ! Oh, i can't wait !

Ook wil ik graag een belangrijke mededeling doen. Mijn vriendinnetje Barbara (die ook wel eens model voor mij is) heeft een blog aangemaakt ! Het heet: Take A Look At Barbara's Life. Dus is zou zeggen: take a look at her life! Ze is nog maar net begonnen, maar ik weet zeker dat het een erg leuk blog word ! Als kadootje voor Barbara, heb ik net nog even snel een paar headers voor haar gemaakt. Welke vinden jullie de leukste?







Love, S

1 opmerking:

  1. Die tweede vind ik het leukst! Gaaf dat je dat zo kan!

    Het was gisteren echtwarm, maar ook wel een beetje te hoor. Jammer dat je nog op school zit, lijkt me helemaal niks!

    Succes met je toetsweek!
    X

    BeantwoordenVerwijderen

COPYRIGHT

ALL THE PHOTOS ON 'SELINA'S PORTFOLIO' ARE TAKEN BY ME, EXCEPT IF THERE'S A LINK UNDER THE POST/PHOTO. IF YOU WANT TO USE A PICTURE, PLEASE ASK FOR PERMISSION!