Keywords

photography ~ young ~ different ~ love ~ new ~ inspiration ~ girly ~ vintage ~ real ~ glamour ~ & totally me !

zaterdag 25 juni 2011

It's All About Headers

Lieve volgers,

Ik vertelde jullie in mijn vorige post dat ik een nieuwe header heb gemaakt voor mijn blog. Ongeveer een uurtje nadat ik dat gepost had, vroeg mijn lieve vriendinnetje Monique (van Dreams Love Chanel) of ik ook een header voor haar wilde maken. Dit zijn de resultaten. Benieuwd welke ze heeft gekozen? Kijk dan op haar blog! (www.dreamslovechanel.blogspot.com)

Love, S

ps, als je wilt dat ik een speciale soort foto voor je maak of bewerk, mogen jullie met dat altijd vragen! Dat vind ik heel leuk, hihi.


Lees verder !




4 opmerkingen:

  1. Leuk! Je maakt hele mooie headers!
    Haha, klopt ik zit op Bogerman:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf! Ik vond die eerste en laatste het leukst!
    X
    ps. je maakt ze super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoe heb je die tweede gemaakt! allemaal mooi, fotograafje, hihi! ♥♥♥♥


    ly. ♥

    BeantwoordenVerwijderen

COPYRIGHT

ALL THE PHOTOS ON 'SELINA'S PORTFOLIO' ARE TAKEN BY ME, EXCEPT IF THERE'S A LINK UNDER THE POST/PHOTO. IF YOU WANT TO USE A PICTURE, PLEASE ASK FOR PERMISSION!