Keywords

photography ~ young ~ different ~ love ~ new ~ inspiration ~ girly ~ vintage ~ real ~ glamour ~ & totally me !

maandag 20 juni 2011

Oerol '11 / Lovely Memories


Hallo,

Zoals ik jullie al verteld had ben ik dit weekend naar Terschelling geweest waar het festival Oerol plaatsvond.Het was echt super ! Helaas was de zon er niet 24/7 bij, maar gelukkig bleven de wolken met regen ook weg, dus het weer heeft ons niet tegengehouden. Wij kunnen ook lol hebben zonder de zon. :) Hierbij post ik de foto's van afgelopen weekend.  Hebben jullie een leuk weekend gehad ?

Love, S





Het straattheater:

Hier probeert een Engelse mevrouw met haar neus een plastic handschoen op de blazen. Hoe bedenk je het ? Ze ging ook met twee mannen een dans doen met een banaan.
Dit is Circus Treurdier. Ze hadden als slogan: 'Iedereen is te koop'. Het publiek kon een act kopen, die werd dan uitgevoerd. De koper mocht dan vooraan op een grote stoel zitten en had dus het beste zicht. Ik vond het een erg origineel idee !

Deze man speelt een heel mooi instrument. Hij vertelde dat het in 2000 (geloof ik) is uitgevonden in Oostenrijk. Het gaf mij echt zo'n yoga-gevoel.


Deze voorstelling vond ik erg apart. De mensen haalden de poppen uit de kisten en gingen daarmee door de stad lopen. Heel vreemd, maar echt oerol.


Andere leuke foto's:







Dit armbandje hebben Barbara en ik gekocht in een hele aparte maar leuke winkel. 

2 opmerkingen:

  1. Oh, die armbandjes zijn leuk! Vooral omdat er geen christelijke plaatjes op staan, maar boedistische! haha!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oerol is altijd leuk geweest met jou. ♥

    BeantwoordenVerwijderen

COPYRIGHT

ALL THE PHOTOS ON 'SELINA'S PORTFOLIO' ARE TAKEN BY ME, EXCEPT IF THERE'S A LINK UNDER THE POST/PHOTO. IF YOU WANT TO USE A PICTURE, PLEASE ASK FOR PERMISSION!