Keywords

photography ~ young ~ different ~ love ~ new ~ inspiration ~ girly ~ vintage ~ real ~ glamour ~ & totally me !

vrijdag 24 juni 2011

Meet My New Best Friend; Photoshop

Hallo lieve volgers !
WEEEEKEEND ! En het word ook nog eens tropisch weer ! I can't wait !
Een vriendin van mij houd erg veel van zielige, ook wel depressieve liedjes, dus bracht ik haar op het idee om een depressieve liedjeslijst op te stellen. Ik heb hem nu ook op mijn mobiel en ik ben verslaafd... Daarom ben ik ook een beetje in de 'zielige zinnetjes' stemming. Hihi, ik weet niet of jullie dat wel eens hebben? Ik ben vandaag even aan het prutsen geweest met Photoshop. Ik ben daar zo blij mee! Deze keer alleen foto's van mezelf met jawel, zinnetjes! Normaal hou ik niet zo van zulke zinnetjes, maar nu ben ik in de stemming... 

Wat gaan jullie dit weekend doen? Ik ga, heel verrassend, zeilen. Wish me luck!

Love, S

ps, Ik heb op deze foto's ook een soort logo/watermerk bij mijn foto's gezet. Wat vinden jullie daarvan?


Lees verder!




3 opmerkingen:

  1. Mooi zeg! En dat watermerk moet je houden, zo zijn ze echt van jou!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaauw, echt heel mooi! Vooral die laatste foto met de zon :)
    En de teksten zijn ook erg mooi,

    x'

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Watermerk/logo ding moet je echt houden schat!

    BeantwoordenVerwijderen

COPYRIGHT

ALL THE PHOTOS ON 'SELINA'S PORTFOLIO' ARE TAKEN BY ME, EXCEPT IF THERE'S A LINK UNDER THE POST/PHOTO. IF YOU WANT TO USE A PICTURE, PLEASE ASK FOR PERMISSION!